Pin It button on image hover

Tuesday 17 January 2017

Rose garden (by Dominike)

Hello
I am back with other roses. These stamps are so wonderful that I made a lot of cards with them for the new year and it was a great success.


Here, I made different layers of papers, old book and so on.
Then I embossed the stamp with red, rose, gold, ivory and black embossing  powder. Just a little bit delicate but not really difficult. I like the result. And you ?

Have a good day.
Kind regards.

Bonjour
Je suis de retour avec ces magnifiques tampons. Je les aime tellement que j'ai fait plusieurs cartes de vœux avec, toutes très appréciées.
Ici, j'ai fait plusieurs couches de papiers différents dont des vieux livres. Puis j'ai embossé avec des poudres rose, rouge, ivoire, or et noir. C'est juste un peu délicat à réaliser mais pas réellement difficile.
J'aime beaucoup le résultat. Et vous ?

Bonne journée.
A bientôt.

4 comments:

  1. This is very pretty Dominike and the beautiful pink background shows it off perfectly. x

    ReplyDelete
  2. Beautiful card and lovely colours, Kate x

    ReplyDelete
  3. I *do* like the result, very pretty indeed.

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - it brings a little ray of sunshine into our day when we know our work is appreciated!