Pin It button on image hover

Saturday 17 June 2017

Dance with butterflies (by Dominike)

Hello Ladies and Gentlemen

I am back this month with another page of my new art journal.
The page is smaller that the cover you can see on background. I made it you a gelli plate, then I stamped the flowers and the butterflies with black ink.

Bonjour Mesdames et Messieurs
Je suis de retour ce mois-ci avec une autre page de mon nouvel art journal.
La page est volontairement plus petite que la couverture que vous voyez en arrière-plan. Je l'ai faite avec la gelli plate, puis j'ai tamponné simplement les fleurs et les papillons à l'encre noire.


I am working for some exhibitions, when I'll introduce Chocolate Baroque projects I made for th DT.

I hope you'll enjoy this.
Kind regards.

Je travaille sur plusieurs expositions où j'aurai l'occasion de montrer des projets réalisés pour la DT CB.

J'espère que vous aimez.
A bientôt.

3 comments:

Thanks so much for leaving a comment - it brings a little ray of sunshine into our day when we know our work is appreciated!