Pin It button on image hover

Tuesday 28 March 2017

A little bag (by Dominike)

Hello,
I am back with my little bags. This one is a book I made to illustrate the alphabet.
1 - I realized a background with my Gelli plate and a stencil I made few years ago.
2 - I print the flowers with Versamark ink and Black embossing powder.
3 - I wrote the 3 letters


Bonjour
je suis de retour avec mes petits sacs. Celui-ci est un livre que j'ai réalisé pour illustrer l'alphabet.
1 - le fond est fait à la Gelli plate avec un stencil que j'ai réalisé il y a quelques années à partir d'un modèle Silhouette.
2 - j'ai tamponné les fleurs avec de la Versamark et embossé à la poudre noire.
3 - Les 3 premières lettres de l'alphabet sont écrites à l'encre noire.

You could see the other pages of the book on my blog next week.

Kind regards

7 comments:

Thanks so much for leaving a comment - it brings a little ray of sunshine into our day when we know our work is appreciated!