Pin It button on image hover

Tuesday 7 November 2017

Glitter and laces (by Dominike)

Hello,

Et si aujourd'hui je vous proposais un petit article en français, histoire de donner un petit goût d'exotisme à ce blog. Oui, c'est un peu osé mais d'une part cela me permet de faire un article rapide car je manque de temps et d'autre part, cela vous donnera peut-être envie de vous pencher sur notre si belle langue.

Donc voici les deux cartes que je vous offre, deux cartes réalisées avec des brushos, un peu de papier musique, de la dentelle et des tampons Chocolate Baroque




Just for fun my proposal today is to give you a taste of French language. These two cards are made with brushos, embossing powder and laces. With Frosty trees rubberstamp and Townhouses  rubberstamp.

J'espère que cela vous plait. A très bientôt.

Kind regards.

7 comments:

  1. So good to see something different, they're lovely.

    ReplyDelete
  2. Beautifully designed cards Dominike, lovely images and colours and the lace is so pretty, Kate x

    ReplyDelete
  3. Ce n'est pas moi qui vais te contredire !!! ;-)
    Bravo Dominike, tes cartes mettent bien en valeur ces deux superbes tampons, parfaits sur ce beau fond de texte en français. Bises
    Corinne xx

    ReplyDelete
  4. I love the collage effect with the music and lace Dominike and the beautiful colour of the Brushos and pretty embossing. Two wonderful cards. x

    ReplyDelete
  5. This is fabulous, love the music and the lace.
    Hugs
    Linda xxx

    ReplyDelete
  6. Superbes cartes !
    il va falloir un jour que je teste ces brushos dont tout le monde parle !

    ReplyDelete

Thanks so much for leaving a comment - it brings a little ray of sunshine into our day when we know our work is appreciated!